fredag 11 mars 2011

Gästkrönikören infinner sig!

Nu har jag varit så där dålig på att skriva som bara jag kan. Jag uppfattar nog mig själv lite som en gästkrönikör i min egen blogg.
Men det har varit jobbigt det senaste. Väldigt långa dagar på praktiken. Så här ser en typisk dag ut för mig:
Åker till praktiken
Åker hem från praktiken
Äter middag
Duschar
Lägger mig och sover för natten

Nej mitt liv är inte så spännande just nu. Jag är så vansinnigt trött! Trött jämt! På ett sätt längtar jag till att den här praktikperioden ska vara över.

För tillfället ser jag dock fram emot v12. Då ska jag förflytta min praktik tillfälligt till Dalsjöfors där jag hade min första praktik och jag ser verkligen fram emot att få träffa alla igen! Min gamla handledare ska nämligen ha semester och då behövde de en tandsköterska som vikarierar för henne under den veckan. Självklart tackade jag ja när de ringde och frågade mig. Sen måste jag erkänna att det är inte heller dumt att få en utav mina praktikveckor betalda heller!

Inga kommentarer: