onsdag 21 maj 2008

Grejs

Efter en hård arbetsvecka (som förvisso inte är slut än) så ska det blir skönt att åka iväg en sväng. Vi ska inte långt. Ut till kusten bara och hälsa på min far + fru. Men ibland är det bara så skönt att få komma bort en sväng... se något annat, hitta på något. Sen att jag inte träffar min far så överdrivet ofta hjälper väl till en hel del. Det ska bli väldigt trevligt.
Jag har ett väldigt stort behov just nu av att hitta på saker märker jag. Sitter och ögnar på Petras hemsida och funderar på om man ska boka en ansiktsbehandling eller något... och sen så vill jag att Emina ska ta itu med mitt hår och klippa och slinga.
Det finns så mycket man vill...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som om du vill göra en make over! Jag och Amanda ska åka på spa nästa helg! Vi blev lite inspirerade av dig ;)

Sandra sa...

Ja jag vill göra en make over! Hade vart himla skoj faktiskt!

//Lago