tisdag 22 juli 2008

Stroke of insanity

Har ni varit med om det där att det helt plötsligt dyker upp en person, en sak eller en händelse i huvudet som ni inte tänkt på på många många måååånga år?
Detta har drabbat mig nu.
Helt plötsligt så dök en samlingsskiva upp i huvudet som jag en gång i tiden lånade på Trollhättans bibliotek. Jag tyckte ruggigt mycket om den och spelade den jämt! Nu dök den upp bara så där och givetvis startade hetsjakten för att försöka få tag på den igen. Sökte på biblioteket, men deras onlinedatabas är något av det rörigaste jag vart med om. Jag har googlat den, tittat på Amazon.com och letat på forum. Hittar den inte nånstans. Förvisso är den väldigt gammal... säkert en 12 år eller nåt, men den var bra.
Jakten fortsätter...

1 kommentar:

Anonym sa...

Stroke of insanity? Du tänker inte på Spark of insanity? Bara kom att tänka på den. Den är grym ;P