tisdag 16 mars 2010

Give me sugar!

Jag har lovat mig själv att dra ner på alla typer av socker. Inte för att gå ner i vikt, även om jag skulle behöva det, utan mer för tändernas skull. Man blir OTROLIGT medveten om sina tänder och allt som kan drabba dem när man pluggar till tandsköterska. Och ok lite för att gå ner i vikt...
Än så länge har det gått över förväntan. Har inte haft något som helst sockersug...förrän idag. Jag tar tacksamt emot alla donationer av choklad, kakor och pingvinstänger! Och nämnde jag choklad??

5 kommentarer:

Dennis Molander sa...

Ta en bit god ost eller annat köttpålägg och kanske lite riktigt smör på, det funkar som bra mellanmål =).

Kan själv intyga att efter min kostomläggning så mår mina tänder mycket bättre.

Sandra sa...

Jag är kvinna och just nu kräver jag choklad!!! :D
Need i say more?

Dennis Molander sa...

Care for some wine? (Going safe?)

Sandra sa...

Haha nej nej bara kräver choklad för att... ja... jag är kvinna ;P

Dennis Molander sa...

Ska nog inte kommentera det, men ack vad jag vill ;)