onsdag 5 november 2008

Men jag vet ju inte vad man ska packa...

Jaha jaha ja då har resfebern börjat sätta in. Jag gissar på att detta kan ha och göra med det faktum att jag har gått och blivit sjuk på kuppen. Kommer jag bli frisk lagom till resan? Det återstår att se, men jag måste medge att jag känner mig rätt ynklig.
Vi har kikat lite på kläder här hemma idag... vad som passar och inte passar, vad man ska ha med sig och allt möjligt. Jag säger bara som så här.... Oj va mycket kläder det var som hade krympt!! Jag förstår inte vad som hänt! Nää fattar ingenting... mycket skumt det där med kläder som krymper...
Sen så upptäckte jag en rätt komisk grej. En utav gubbarna på jobbet ska med samma flyg som oss ner till Egypten. Aldrig får man vara helt ledig från jobbet. Alltid ska man bli påmind.

Inga kommentarer: