måndag 20 april 2009

Just one of those days...

Jag har fått gjort så mycket idag. Känns väldigt skönt nu så här i efterhand.
På väg hem från jobbet så hittade jag ett litet drop in solarie... så jag droppade in och la mig ner och lät de ohälsosamma strålarna värma mig. Måste dock erkänna att det var väldigt skönt och avslappnande. Ska försöka göra det till en vana... eller ja... jag är inte så duktig på att plocka upp nya vanor så jag kanske solar en eller två gånger till innan jag glömmer av att jag tänkt göra det till ett vardagligt inslag.
Tog en promenad till Ica förut och handlade en halv grillad kyckling (min ensammiddag). Tog även svängen förbi bovärden och frågade om han kunde ändra våra namn på vår dörr så att det äntligen står rätt. Vi har ämnat ändra detta i nån månad eller två nu, dock utan framgång.
Har även hunnit damma och dammsuga... jag känner mig nästan duktig idag

1 kommentar:

Alexandra sa...

Härligt tjejen!
Hoppas det håller i sig.
=)

Kram.