onsdag 22 juli 2009

Trött...

Jag börjar bli väldigt trött... Jag är lite smått velig och vet till och från inte riktigt vad jag pysslar med. Hjärnaktiviteten börjar avta allt mer och mer och snart är det bara ett skal av mig som går omkring på jobbet.
Så här är det varje år. Varje sommar. Min kropp är på jobbet men hjärnan har redan gått på semester. Jag tror det är fler som känner igen sig i detta.
Jag är så semestersugen så det är inte klokt. Tänk att få vakna upp av sig själv... för att sedan välja att ligga kvar i sängen en liten stund till och bara mysa... För det är ju rätt trevligt att dra upp täcket till hakan och ligga och filura lite grann. Eller varför inte ta fram den där korsordstidningen som är 4 månader gammal och faktiskt få tummen ur och lösa färdigt alla kryss?
Möjligheterna är oändliga i semesterlandet.

Inga kommentarer: