onsdag 30 juni 2010

Midsommar i repris

Och anledning till att det är midsommar i repris är för att dagen efter midsommar så skrev jag ett blogginlägg och när jag skulle lägga upp det så blev det något tekniskt fel och mitt fina, välskrivna, intressanta, fantastiska blogginlägg bara försvann rakt ut i cyperrymden utan att ge minsta lilla vink om vart det hade tänkt ta vägen.
Och de flesta som för en blogg vet nog hur otroligt motiverande det känns att sätta sig igen och försöka författa samma jävla blogginlägg en gång till...
Därför hoppade jag över det.
Annars får jag väl lov att säga att midsommar var lika trevligt som varje år. God mat, gott sällskap.
Nu ser jag med stor iver fram emot kommande helg! Vet ni varför? För jag har INGENTING planerat och det är så skönt! Nu de senaste helgerna så har det alltid varit aktiviteter hit och dit. Det ska bli skönt att bara få vara hemma. Visst jag kan väl överleva en tripp till Göteborg (läs Liseberg) eller lite utflykter i Borås. Eller rent av besök. Att få besök är alltid trevligt.
Fick ju faktiskt besök i måndags av min kära "lillebror". Hoppas att han kan kika förbi snart igen och att han tar flickvännen med sig den här gången.

Inga kommentarer: