fredag 21 januari 2011

Borta bra men hemma bäst

Planet landade vid 21-tiden igår kväll på Säve och så var man helt plötsligt på svensk mark igen.
Och va kallt det var!!!
Nej jag har inte varit på något varmt, tropiskt ställe. Jag och maken har varit i London en sväng och kollat läget. Det var betydligt varmare där än här vill jag lova. Temperaturen har legat runt +8 grader om dagarna och så kommer man hem hit till Sverige där det var -3. Det är faktiskt ganska stor skillnad. Och jag som hade tjockaste vinterjackan till England. Höll ju på att flyta bort i mitt eget svett.
Resan har dock varit kanon! Fint väder, spännande stad, mycket att titta på, shopping, trevligt sällskap. Hotellet var helt ok!
Kort och gott är vi väldigt nöjda och hoppas kunna återvända nån gång snart igen. Alltid lika trevligt med miljöombyte

Inga kommentarer: