lördag 22 september 2007

Hängiven

Sitter och laddar till tusen nu... inför den 7:e december... Ja jag vet att jag är ute i god tid, men det brukar jag väl vara?
Jag, Magnus, Mattias och Frida ska åka till Lund, bo på hotell och gå på Kents spelning. Tjoho! Jag citerar en bekant till mig som skrev "nämen ska du ända till lund pga kent?! Galning"
Jo ja jag kanske är lite crazy, men som jag försäkrade henne om så hade det inte enbart med Kent att göra.... nej nej det är ju umgänge, bo på hotell och slippa göra frukost själv på morgonen utan få äta Scandics äggröra och sönderstekta små cocktailkorvar. Det är livet det.
Ok jag måste erkänna att jag har nog lyssnat sönder deras senaste singel, men den är ju faktiskt bra.
Nu driver jag tid med lite allt möjligt här hemma. Magnus har flytt fältet för att gå på fest och själv har jag pajat ryggen så jag gör inte många knop just nu... Bortsett från att ha tvättat årets största tvätt, strukit, organiserat om i linneskåpet och ätit lösgodis. Tänk va konstiga grejer man får gjort när ens respektive inte är hemma. Eller så var jag bara fruktansvärt uttråkad.




6 kommentarer:

Emma sa...

Du, jag tycker fortfarande att ni är smått galna. Men men, jag vill inte neka gamlingarna en resa ner till södern.

Rolig blogg du har. Har skrattat högt åt dina inlägg, om min blogg kunde vara lika bra som din...

Sandra sa...

Skriver jag roligt?!? Haha det är ju du Emma som gav mig inspirationen i det här fallet ;)

//Lago

Anonym sa...

Varför nicket observatören?

Sandra sa...

Ja varför inte? Är vi inte alla observatörer egentligen? Det är bara objekten och intressena som varierar.

//Lago

Unknown sa...

På något vis så måste jag säga att det skiljer sig i stil mellan hur du har börjat med de första posterna här och hur du gjorde på "den avsomnade". Vad kan vi förvänta oss för uppdateringsfrekvens?
Om jag fick ditt lösen så kunde jag skriva åt dig ;)
Du har idag isf t.ex. fått tankar angående graviditeter och 7 kilos bebisar. Som du vill dela med dig av.
Jag väntar med spänning.(Både på att du ska skriva och att du ska komma hem)

Sandra sa...

Haha ja jag hoppas ju att uppdateringsfrekvensen är något högre än vad den var på Snuttington, men vi får väl se. Jag skriver när andan faller på. Förhoppningsvis ofta.
Och gällande 7-kilos bäbisen kan jag bara säga: Stackars kvinna

//Lago