onsdag 19 september 2007

Old McDonald had a farm...and some boots

Hösten har kommit och likaså hösthumöret. När man kommer in i den där perioden i året då ingenting är roligt och det är bara mörkt och regnar hela tiden... Eller... nej vänta... det är Borås det ja. Överallt annars är det nog fint.
Så... för att höja humöret lite grann så har jag shoppat. 2 par nya stövlar blev det. Plånboken sa "aj" men mitt leende är kvar än. Ja jag är nog ganska så materiell av mig, men jag överlever.
I måndags upptäckte jag min "bonniga" sida. Vi sprang runt ute på Bärbys majsfält och plockade det sista utav skörden. Himla mysigt! Lerigt som satan, men jag stortrivdes. Så nu har jag en massa majs hemma som ska grillas vid tillfälle. Det var ju bara det där lilla dilemmat med allt regn och så...

Inga kommentarer: