måndag 3 december 2007

Nu sätter jag mitt liv på paus...

...ja det är tyvärr lite så det känns faktiskt. Nu fram över kommer jag inte göra annat än att jobba, jobba... och medans vi ändå håller på så jobbar vi lite till.
Det känns lite tragiskt att veta att allt vad fritid heter kommer bara att försvinna och jag kommer praktiskt taget att bo i mina arbetskläder och på jobbet. Tyvärr är det så här nästan varje jul. Vansinnigt mycket att göra.
Tisdag till torsdag den här veckan kommer jag jobba 12-timmars dagar. (Åh det gjorde lite ont i hjärtat att skriva det).
Min enda tröst just nu är att den 21:e gör jag sista dagen innan jul och sen är jag ledig 11 dagar. Det är det jag lever för just nu. Det och det faktum att jag ska på Kent nu på fredag. Och äntligen har jag fått Kent-skivan som jag beställde. Synd bara att jag inte kommer ha tid att lyssna på den...
Nä det är väl dags för mig att krypa till sängs så att jag orkar med morgondagen...
Godnatt

Inga kommentarer: