torsdag 20 mars 2008

Slacking

Var och klippte mig igår. Mycket nöjd. Funderar på att göra nya slingor och annat nästa gång. Såg att de hade vuxit ut en hel del när hon grejade med håret... i ärlighetens namn så tror jag bara helt enkelt att slingorna försöker fly mitt huvud. Ja jo så måste det vara.
Ska iväg på barnkalas över påskafton så jag har vart ute idag och inhandlat presenter. När man var yngre tyckte man att sånt var lite småroligt, men ju äldre man blir destå sämre blir fantasin. Nu mer eller mindre avskyr jag att handla presenter, julklappar och andra prylar. Jag vet ju aldrig vad jag ska köpa. Värdelöst....


2 kommentarer:

Anonym sa...

Du blev jättefin i håret :) Men pratade du inte på att du skulle färga och greja? Vad hände med det?
Jag ska gå och klippa mig på torsdag. Vill vara fin till tjejmiddagen :)

Sandra sa...

Jo jag skulle väl egentligen färgat eller nåt... till mörkare som sagt, men det blev aldrig av. Det kommer det kommer...
Syns på tjejgrejen