fredag 28 mars 2008

Lyx i överflöd...

Den 26/4 ska jag iväg... till Ystad av alla ställen. Ja jag vet det låter inget vidare, men vänta! Det blir bättre, jag lovar.
Jag ska under en hel helg få springa omkring i morgonrock och tofflor! Det låter väl inte så dumt? Men wait! There's more! Jag ska även bli masserad, ompysslad, klämd på, insmetad i krämer, få varenda por tömd, gå på yoga och äta god mat.
Yes du har gissat rätt! Jag ska på spa! I Ystad av alla ställen...
Företaget betalar! Jag bara kände på mig att det nån gång under alla dessa år skulle löna sig att jobba för det där sketföretaget.
Nej ok jag ska dra in på sarkasmen. Jag ser fram emot det. Det blir lite mig-tid och jag har länge velat göra ett spabesök. Jag behöver skämma bort mig lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

Företaget pröjsar? Kör på! Tänk om en annan jobbade för ett så generöst "sketföretag". Vi fick inte ens julbord förra året.