söndag 20 april 2008

Kort helg

Jaha ja det känns som om den här helgen bara försvann. Jag jobbade lördagen och det känner jag idag. Det var rätt så tungt och jag märker av det i rygg och axlar. Men... det är ju alltid trevligt med extra pengar. Tänkte jag skulle försöka dra igång fler extrajobb framöver. Finns en hel lista med saker som behöver göras att beta av.
Men vi hade kanonväder igår. Tror jag har fått lite rosor på kinderna. På rasterna satt vi i solskenet, drack kola och latade oss. Inte helt fel alls. Tror termometern visade som mest 25 grader igår. Underbart!
Vädret har varit rätt tillmötesgående större delen utav veckan. Det är först idag som det ser lite småtrist ut, men det ger sig nog framåt dagen.
Idag ska vi vara vansinnigt passiva. Håller på och laddar med kaffe nu och sen så blir det film. Stephen Kings Pestens tid. 4 dvd skivor! Dock klämmer vi inte alla idag... vi hade tänkt oss en i alla fall.
Det enda vettiga som står på agendan idag är att tvätta och det behövs! Alla mina arbetskläder ligger i tvätten. Har ingen större önskan att gå till jobbet naken i morgon...

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle du inte på spa nu snart??