måndag 28 april 2008

Sjuklingen beklagar sig

Jag är så sjuk. Jag är så vansinnigt sjuk *gnäll gnäll*
Jag är väldigt glad över att jag blev sjuk på hemvägen från spa't så att inte hela resan blev förstörd... men jag känner mig väldigt ynklig. Rätt hög feber, frossa, inget smakar som det ska och så är jag alldeles ensam. Magnus är och grejar med skolarbete och sånt däringa. Och jag saknar honom... väldigt mycket.
Och nu så ringde han. Komiskt :)
Jag hoppas så innerligt att jag är frisk till helgen. På fredag är det viktiga grejer. Då är det våröl med Kim. Vi träffas tyvärr inte så ofta... men vi har en tradition... och det är att varje vår träffas vi, letar upp nån mysig uteservering... och så sitter vi och pimplar öl och tjötar. Himla mysigt.
På lördag ska jag på barnkalas och därefter vidare till min far och hans fru, övernatta och sen åka hem på söndag.
Så... nu håller jag tummarna för att jag blir frisk. Det skulle underlätta

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är också sjuk! Alla är sjuka känns det som. Har legat sen i lördags och det blir bara värre och värre juh! Mata mig! Orkar inte bege mig ut och handla