söndag 13 april 2008

Kaos i kubik

Har precis varit och ätit frukost på MCD. Jo... när man är lite bakis så är det fullt tillåtet att äta frukost där... för när man väl gjort det så äter man inget på resten utav dagen... Man änna klarar sig.
Så nu står jag här med ölburkar ända upp till knäna och vet inte riktigt vart jag ska börja för att få fason på lägenheten igen. Nu låter det som om det var 40 pers här igår som härjade fritt, men nej. Vi var väl 10 st eller nåt. Men på 10 pers blir det många ölburkar... Och nån (läs Sandra) måste plocka i ordning på det. Jag har lite små ångest faktiskt för jag blir stissig när det är rörigt runt omkring mig. Jag vet verkligen inte vart jag ska börja. Har vart på återvinningen och slängt glasflaskor. Det är ju en början i alla fall.
Nu ska jag ta itu med alla burkarna... och så ska jag tvätta. Ljuvliga söndag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Impressora e Multifuncional, I hope you enjoy. The address is http://impressora-multifuncional.blogspot.com. A hug.