söndag 25 januari 2009

Long gone

Ännu en helg till ända och varje gång ställer man sig lika frågande till vart den tog vägen...
Det är väl det som är så tråkigt antar jag. Veckorna bara flyger förbi och det kan väl i och för sig vara skönt när man jobbar, men även helgerna bara försvinner...
Förhoppningsvis blir det en kort dag i morgon. Jag hoppas det. Jag siktar på det. Jag vill inte vara där.

För övrigt en trevlig helg. Började lördagen med att dinera hos min mor och därefter bar det av till min far och hans fru. Vi övernattade där och det var kallt! Vi är nog lite bortskämda med att vi har det ganska så varmt i vår lägenhet, men hemma hos far så var det något vansinnigt kallt. Fick sova med täcket uppdraget ända till hakan. Förvisso sover man väldigt gott när man kurar ihop...

Inga kommentarer: