måndag 12 januari 2009

Mysko

Det stör mig lite grann att min counter till min blogg har lagt av och jag har inte en susning av vad som hänt med den. Lite tråkigt att inte kunna se hur många besökare man haft... och om jag lägger in en ny counter så nollställs det ju. Tråkigt. Förstår inte varför den lagt av...

Sitter och testar Spotify lite smått. Måste erkänna att jag faktiskt inte är helt övertygad om dess påstådda briljans än. Testar radiofunktionen för det kan ju vara käckt att få en streamad blandning att lyssna på... men.... fan... jag känner ju inte igen en enda artist! Och konstig musik är det... Så nej... radiofunktionen går bort än så länge. Visst det går ju och söka på artister och lägga upp egna spellistor, men jag ville ju så gärna ha en bra radiofunktion.
Jag ska forska vidare i Spotify's mystiska värld...

Inga kommentarer: