fredag 13 februari 2009

Ett år äldre....inte ett dugg visare

Jag överlevde även denna födelsedagen även om det till och från kändes som om det var på håret.


Vi åt mat på Danilo... det var jättegott... tror jag. Jag vet inte smaklökarna var inte de bästa på mig den kvällen. Hörseln var inte heller mycket att tala om. Det slår alltid lock för öronen på mig när jag är sjuk så jag hörde inte så mycket.


Sen bar det av på hockey! Frölunda mot Brynäs. Spännande spännande! Ja jo kanske... om man är frisk. Det slutade med att vi såg första perioden och sen åkte vi hem. Jag höll på att somna i bilen ett flertal gånger. Det gjorde jag även på väg till Göteborg. Den resan gick väldigt fort för jag sov hela vägen.
Men men. Utav gubben min fick jag

Lyckan var stor! Nu har vi alla säsonger av denna briljanta serie! Det är MYCKET spännande nu så här på slutet om vem som kommer ta över presidentposten. Oj så lättroad jag är...

Av svärmor fick jag presentkort på H&M och av min ena svägerska en massa lotter. Med min berömda tur så kan ni själva lista ut hur mycket jag vann på dem. Tyvärr tyvärr. Det blir till att jobba och slita hund ett tag till, men nån gång... nån gång ska jag vinna 50 000 i månaden i 25 år.

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis i efterskott :) Vi har precis sett klart hela Vita Huset, bra serie!!