torsdag 25 juni 2009

Mmmm...

Måndagen var underbar, vädret på topp och musiken kanon.
Vi inledde kvällen med ett restaurangbesök... som tyvärr inte var så lyckat. Maten var faktiskt ingen höjdare och med tanke på vad notan lanade på för 2 st 3-rätters så kände man sig faktiskt lite lurad. Men... detta fick inte förstöra kvällen.
Konserten var underbar. Jag stod och rös och njöt i fulla drag. Sen att få stå och hänga på min make var inte fy skam det heller. Det är väldigt trevligt att stå med armen om honom, hålla handen och bara mysa.
Jag tror inte Morrissey är riktigt hans typ av musik, men han erkände idag att även han gått och nynnat på en del utav låtarna som spelades i måndags.
Jag höll på att gå i taket när han spelade I'm throwing my arms around Paris, en utav mina favoriter.

Inga kommentarer: