söndag 21 juni 2009

Urk...

Banan... en frukt... som egentligen är ett bär... som är nyttig, mättande, ett bra mellanmål och allt det där. Jag sitter med en framför mig och min plan var att jag skulle försöka lära mig äta banan, men det går verkligen inte. Den vill ju bara upp igen. Jag klarar för mitt liv inte av smaken. Ingen kan väl vid sina sinnes fulla bruk säga att banan är gott?
Jag förstår inte... Jag trodde jag skulle kunna lära mig äta det. Precis som jag gjorde med risi frutti. Det tog emot i början, men nu tycker jag nästan till och med att det är gott.

I morgon är det full rulle. Ska till optikern kvart över tre och förhoppningsvis behöver jag inga glasögon den här gången heller.
På kvällen ska vi ut och äta och därefter ska vi på konsert och titta på Morrissey, något jag ser fram emot något oerhört. Jag behöver komma ut lite grann.


Midsommar var otroligt rolig. Åt en massa gott, hade femkamp, stensomnade på en solstol vid poolkanten och umgåtts med familjen. Helt enkelt jättetrevligt.

Inga kommentarer: