tisdag 26 januari 2010

Ett helt vanligt besök

Jaa ja så här kan mina besök hos neurologen se ut. En himla massa sladdar kopplade hit och dit och kors och tvärs och man är livrädd över att råka rycka loss någon utav dem för det tar tid att sätta dit alla! Idag var det två studenter som ordnade till allting och mitt huvud har blivit mätt på längden, tvären, höjden, ja you name it. Jag måste dock erkänna att jag är glad över att jag inte behöver göra just denna undersökning så överdrivet ofta för som sagt, den tar tid.



3 kommentarer:

Dennis Molander sa...

Hur gick det med att somna då, det var väl det du skulle göra med eller?

Sandra sa...

Det gick alldeles utmärkt att somna. Det tog inte många sekunder. Normaltvis brukar jag faktiskt ha lite svårt för det. Speciellt när man vet att det sitter någon annan i rummet, men idag var jag bra trött :)

Dennis Molander sa...

Gott det =).