lördag 22 maj 2010

Har varit ledig nu i några dagar från skolan och jag njuter verkligen för fulla muggar av att inte göra ett smack! Det är så underbart att inte behöva läsa till tentor, inte behöva förbereda några redovisningar och inte ha några praktiker att tänka på.
Skönt är det också att ha fått reda på att man är godkänd på alla tentor och kan nu lägga det bakom sig och inte behöva grubbla över sommaren om man är godkänd eller ej och om man har något att ta igen.
Ja... jag njuter verkligen av att inte göra nånting. Det är så underbart skönt och jag ska fortsätta njuta i några dagar till innan det är dags för de två sista skoldagarna... och sen därefter jobba.
Nu ska jag väl förvisso inte jobba precis hela sommaren. Jag kommer som sagt vara ledig i 5 veckor och även detta kommer vara fantastiskt skönt. Längtar redan.

Inga kommentarer: