fredag 30 juli 2010

Irritation på hög nivå

Just nu så förstår jag Alexandras frustration när hon skulle sätta på ett skärmskydd på sin mobiltelefon. Har precis själv suttit och pillat med det. Mitt problem har förvisso varit av en liten annan karaktär. Mitt skärmskydd var ungefär 1mm för stort. Så jag har fått sitta och precisionsklippa det där stackars skyddet (som för övrigt ser ut som om en 6-åring har klippt det) och ändå känns det som om det inte riktigt passar och fäster som det ska. Och mitt i allt pilleri så ringer mobiljäkelskapet också! Jag är inte så nöjd. Finns en risk att jag köper ett nytt skydd och genomlider samma helvete igen bara för att få det bra gjort. Funderar på om jag ska sätta min syster på det för hon har en ängels tålamod när det gäller att pilla med saker. Hon är väldigt noggrann också och det underlättar nog i det här fallet.

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Jag blir lätt aggresiv bara av att tänka på mobilskydd... :)

Saknar dig. Hör av mig.

Sandra sa...

Min aggression ökade något igår när jag upptäckte en sak. Jag tyckte att jag till slut (efter mycket pilleri) att jag fått fast skyddet någorlunda ok. Sen så upptäckte jag att jag lyckats få med svart ludd som fastnat under... så... det är väl bara att riva loss det, köpa nytt och fråga om jag kan få långa någon luddfri lokal hos SP eller något ;P