söndag 1 augusti 2010

Trött, uttråkad och sömnlös

Sitter och nattsuddar lite grann. Det har blivit en hel del sånt nu på semestern, vilket förvisso har varit skönt. Det är rätt trevligt att inte behöva tänka på att man ska lägga sig vid en viss tid för att man måste bege sig upp okristligt tidigt i ottan. Det GÖR faktiskt inget om jag vänder på dygnet lite grann. Jag överlever.
Sitter och fipplar med den nya telefonen. Så mycket finesser och grejer. Känns väldigt high tech, men å andra sidan tycker jag ju om teknikprylar. Jag är väldigt nöjd med köpet. Har bara inte riktigt vant mig vid en Samsung än. Jag har alltid varit ganska så snabb på att skriva sms, men den som vill ha ett snabbt svar från mig nu kan nog få vänta några sekunder... Ty Samsungen skiljer sig en del från Nokian.


Inga kommentarer: