söndag 20 februari 2011

Fru fortuna, vart är du?

Jag vann 24 kr på lotto igår. Undrar så när det ska slå till rejält och miljonerna ska börja rulla in.
Det finns så mycket jag skulle vilja göra om jag bara hade pengar till det.
Tex flytta. Har sett ett jättefint radhus som ligger inte allt för långt ifrån där vi bor nu. Jag älskar förvisso vår lägenhet, men det känns som om vi börjar växa ur den. Ju längre man bor ihop, desto fler saker hinner man samla på sig.
En ny bil kanske? Förvisso älskar jag vårt blåbär som vi åker runt i, men man vet aldrig.
Jag skulle resa! Till sol och värme! Jag skulle även vilja åka tillbaka till London igen för jag stortrivdes där! Jag har en kusin i USA som jag gärna skulle vilja åka och hälsa på.
Shoppa är alltid trevligt. Jag skulle köpa nya soffor. Det kommer vara svårt att skiljas från de vi har för de är så underbart sköna att sitta i, men jag är less på färgen... väldigt less.
Bara lite fantasier jag har om vad jag skulle göra om jag nån gång vinner stort på lotto...

Inga kommentarer: