torsdag 19 maj 2011

Lite vardagsglamour tack

Sitter och drömmer mig bort på nätet en sväng.
Jag måste erkänna att det här med graviditeten plockar inte fram mina bästa sidor. Då menar jag inte humör eller så. Tror faktiskt att hormonerna håller sig någorlunda i schack och jag är rätt så lugn och sansad, men det finns mycket annat som spelar in.
Man känner väl sig inte så... attraktiv? Magen växer, benen svullnar, bristningar, finnar på alla möjliga ställen... Det är vid sådana tillfällen man önskar sig lite vardagsglamour.
Lite nya kläder kanske? Gärna kläder som hänger med den växande magen. Lite roligt bling? Halsband, armband, örhängen? Nytt smink hade varit trevligt.
Just nu sitter jag och tittar på örhängen. Jag har samma jäkla örhängen dag ut och dag in. Önskar att jag hade något att byta med.
Vilka I-landsproblem

Inga kommentarer: