söndag 29 maj 2011

Slutspurt!

Nu börjar det dra ihop sig till grand finale.
Examensarbetet är färdigt och på tisdag ska vi redovisa det. Jag är på ren svenska skitnervös för jag fullkomligt avskyr att stå inför folk och prata. Sen att det är ca 70 personer man ska prata inför gör inte saken lättare. Vi kunde hållt oss till ca 40 personer, men nej då... varför inte bjuda in de som går tandsköterskeutbildningen i Uddevalla också och göra det hela lite roligare?
Ska även opponera på en annan grupps examensarbete på måndag och dum som jag är så tog jag på mig det jobbet...
MEN... nu börjar man se slutet på det hela. Den 10:e är det dags för examen. De här två åren har gått väldigt fort och jag är glad över att det snart är över. Så då blir jag färdigutbildad tandsköterska. Kommer dröja ett tag dock innan jag kommer utöva yrket. Blir väl lite mammaledigt först och sen få vi se vart det bär av. Kommer återgå till mitt gamla jobb nu under sommaren till att börja med för det har inte känts som om det varit någon ide att söka ett nytt när det rör sig om så kort tid jag kommer jobba innan jag går på ledighet.
Sen hägrar en resa till London efter examen. Både jag och Magnus ser fram emot det väldigt mycket. Inga måsten. Bara strosa runt, äta gott, shoppa och ha det trevligt tillsammans.

Inga kommentarer: