tisdag 3 maj 2011

Sardinien

Kom nyligen hem efter att ha spenderat ett gäng dagar på Sardinien. Vilket underbart ställe och vilket fantastiskt väder vi har haft! Jag längtar redan tillbaka!

Långa promenader utmed stranden, jättegod mat, en båttur, krupit runt i droppstensgrottor och fått lite sol.


I vanlig ordning lyckades jag bränna mig redan första dagen. Det är nästan tradition när vi åker utomlands av någon förunderlig anledning. Ont gjorde det, men det var bara till att bita ihop och se glad ut. Jag rekommenderar verkligen Sardinien och till och med hotellet vi bodde på. Hotell Florida. Ett hotell som hade väldigt mycket spanskt 90-tals stuk över sig. Men det var rent och det var fräscht. Sen hade det en rätt fin pool också med en massa solstolar som man kunde ligga och glassa på.

Fick shoppat en JÄTTEFIN handväska också. Nu bara jag väntar på att få inviga den.

Så... nu har vi hunnit vara hemma i några dagar och vi längtar redan utomlands...










Inga kommentarer: