fredag 20 juni 2008

Glad midsommar

Hejsan! Sandra heter jag. Jag fick precis för mig att jag skulle blogga med nymålade naglar. Bright? Nää inte speciellt, men det är vansinnigt tråkigt att sitta och vänta på att de ska torka. Av någon anledning tar det här nagellacket väääldigt lång tid på sig.
Håller på och gör mig i ordning lite smått inför midsommarfirandet. Jag har vart uppe sen tidigt i ottan och har ändå inte kommit nånstans, men står man 40 minuter i duschen så kanske man får skylla sig själv?
Midsommar firas hos far+ fru ute på kusten, där det väntas sill och nubbe. Jag ser verkligen fram emot det för det brukar alltid vara så himla trevligt.
Sen så plockar vi för en kort stund fram barnasinnet och har 5-kamp. Jag brukar inte vara nån hejare på sånt där. Det enda jag har en chans i är luftgevärsskyttet. Resten är redan kört.
Om några timmar så ska vi försöka lasta bilen full med grejer vi ska ha med oss. Tältsängar bland annat... Bilen kommer bli smockefull och vi kommer se ut som riktiga "Svenssonsemesterfirare".
Glad midsommar på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Glad midsommar på dig! Akta dig för nubben!!