fredag 27 juni 2008

Äntligen

Ja äntligen ska det faktiskt bli av. Jag har pratat om det så länge och i morgon smäller det. Jag ska klippa mig och göra slingor!
Ja jag vet det låter löjligt att verka så exhalterad över en sån grej, men det är lyx för mig. Att få ligga där i stolen och få håret tvättat och grejat med... Det är ju som att gå på minispa!
Men jag skulle nog behöva minst en helgs spa igen. Det knakar i kroppen, påsarna under ögonen kan fungera som ica kassar i nödfall och varenda por behöver tömmas och klämmas på.
Ja det kanske låter värre än vad det är, men det hade inte vart helt fel att bli lite bortskämd.
Och på tal om påsar under ögonen så hittade jag en ögonkräm härom dagen som jag måste prova... enbart på grund av namnet. Den heter No old bags allowed. Fyndigt värre vill jag lova.

Dagen i morgon avrundas med lite shopping i Göteborg och middag ute. Kan det bli så mycket bättre?? Ja jo det var ju det där med spa då i och för sig ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Blev du fin då? Visa bilder!!