torsdag 5 juni 2008

Njuter...

Sitter just nu med ansiktsmask på och njuter av min välförtjänta ledighet. Nej nej det är inte semester, men det är ju trots allt röd dag i morgon och röda dagar råkar tillhöra mina favoriter... I alla fall om de innebär att man får en dags extra ledigt.
Men i ärlighetens namn så hade jag väl inte dött av lite semester. Den börjar inte förrän v.33 och det är ju uppenbarligen ett bra tag dit! Det gäller att bita ihop och se glad ut.
Annars tror jag helgen blir lugn. Jag har dock fått för mig att jag ska bege mig upp i ottan och putsa fönster... Jag vet inte hur poppis detta ter sig hos grannarna, men jag pallar inte att stå med det sen när solen tittar fram sen. Det blir nämligen bortåt 45 grader utmed solsidan på huset... det fixar jag inte att putsa fönster i.
Hmmm... snart dags att lämna min plats framför datorn, ty jag känner hur ansiktsmasken håller på att spricka. Man måste få lyxa till det lite ibland med ansiktsbehandlingar och grejer, även om det bara är hemmavid.

Inga kommentarer: