onsdag 30 september 2009

Ingen rast, ingen ro

Nu är tentan avklarad och pluggandet inför nästa tenta är redan i full gång. Det var längesedan jag gick i skolan och jag är inte riktigt van vid tempot som råder på Odontologen, men det gäller väl bara att hänga med så gott det går. Man har inte råd att missa en enda lektion för om man gör det så hänger man inte med alls längre. Då är man totalt borttappad.

Ska snart bege mig ut i kylan och vänta på bussen. Fantastiskt va kallt det har blivit på mornarna. Tittade precis på termometern och den stod på 0,3. Lite för kallt för min smak. Min jacka är på tok för tunn för det. Men sen samtidigt blir det mycket varmare på dagen och då känns det inte så roligt att behöva släpa runt på en tjock jacka.
Ska nog ändå investera i en lite tjockare jacka. Så att man inte får frostskador...

Inga kommentarer: