fredag 2 oktober 2009

tycker lite synd om mig själv ja...

Om jag tyckte att den tidigare tentan var svår.... så är den ingenting i jämförelse med den som komma skall. Känns som om jag upprepade gånger kör huvudet i väggen, men jag antar att på något underligt vänster så hör väl detta till.
Förhoppningsvis blir det lite lugnare efter den här. Psykologikursen startar sen och det är jag lite mer hemma på än fysiologi.

Annars då? Jo.. har gått och blivit rejält krasslig igen. Det var otroligt motigt att ta sig upp ur sängen i morse. Lektionen idag har varit helvetisk. Har suttit med spränghuvudvärk och varit helt yr. Kall ena stunden och varm nästa. Trodde min förkylning var över, men ack va fel jag hade.

Så nu sitter jag här... och tycker lite synd om mig själv i min ensamhet. Tittar bort mot mina högar med papper och inser att det är ju inte här jag ska sitta... utan med näsan i böckerna.

Inga kommentarer: