söndag 15 november 2009

Snart är helgen slut

Det har inte varit någon toppendag. Det är illa när man vaknar och känner sig ledsen redan innan dagen har börjat. Humöret har inte varit på topp...
Min käre make har gjort sitt bästa för att ta hand om mig. När han väckte mig så hade han varit ute och handlat och gjort frukost, tagit hand om större delen utav tvätten och bara varit så där underbar som bara han kan när jag känner mig lite hängig och nere.
Dagen har sedan bestått av att städa en himla massa och så har jag suttit med Fys tentan. Nu är den klar! Hoppas att jag aldrig mer behöver ustätta mig för något liknande.
Min käre make har även lagat middag åt mig och i samma stund som jag skriver så håller han på med disken.
Jo idag är jag ompysslad. Man behöver det ibland....

Inga kommentarer: