tisdag 2 november 2010

Ack ack

Nu är jag så där dålig på att skriva igen. Lusten har väl inte riktigt infunnit sig och i ärlighetens namn så är jag rätt trött på eftermiddagarna när jag kommer hem från praktiken så jag stupar i säng ganska tidigt på kvällarna.
Sen så är min dator fortfarande inte riktigt som den ska, så det är helt enkelt inte roligt längre att sätta sig framför den och greja.
Annars har det inte hänt så mycket det senaste. Jobba, jobba, jobba.
Till helgen bär det av till kusten. Ska hälsa på Far + fru. Far är ganska så nyligen hemkommen från Kina och det ska bli himla kul att höra hur han hade det på resan. Han hade tydligen fotat en del så det ska bli spännande att få se bilderna. Han skickade några MMS till mig under resans gång, bland annat en bild på honom när han stod på Kinesiska muren. Det var en syn det.
Just nu önskar jag mig lite ledighet. Det är så mycket grejer jag önskar att jag hade tid/ork att ägna mig åt, men det infinner sig liksom inte just nu. Jag behöver semester. Någon som har lust att kidnappa mig en vecka eller två till något varmt ställe med sol och paraplydrinkar?

Inga kommentarer: