söndag 14 november 2010

*BIG SMILE*

Jag kan inte med ord förklara hur glad jag känner mig idag! Eller jo det kan jag väl, men ändå. Uttrycket passar väldigt bra just nu.
Var precis nere i tvättstugan och hämtade upp den sista tvätten och till min stora glädje upptäckte jag att grannen under håller på att flytta! Jag visste ATT han skulle flytta för jag har sett hans lägenhet ligga ute på Hemnet, men nu så håller min lilla dröm på att bli verklighet.
Jag har säkerligen uttryckt mina tanker om min granne i tidigare bloginlägg. Han är störig, har en hund som skäller jämt, han festar 3 dagar i veckan och spelar då musik från en ljudanläggning som får våra fönster att skaka.
No more will he disturb my sleep!
No more will he disrupt the peace!
Inte här i alla fall. Stackars ont anande granner som kommer få honom boendes bredvid...

Inga kommentarer: