söndag 5 juni 2011

Examen nästa

Ja nu är det faktiskt inte så mycket kvar utav skolan. Några strölektioner här och där och sen avslutning på fredag. Vi överlevde redovisningarna och vi blev inte allt för hårt sågade av opponenterna. Överlag fick vi ganska god feedback och det känns skönt att kunna lämna den tyngsta biten bakom sig. Jag känner mig så otroligt lättad över att det är över, för den sista tiden har varit ganska utmanande med allt skrivande på examensarbetet. Det har frestat något oerhört på mitt tålamod. Men nu är det över...
Så kort och gott är jag klar. Bara väntar/längtar efter fredagen då jag får hämta ut mitt examensbevis, säga tack och hej och sen sticka till London.


Och så har jag fått bling! Fick ett jättefint halsband av min far + fru. En bola med en liten bjällra i som bebisen i magen ska kunna höra. Den låter förvisso så fint så jag tror faktiskt inte att det ljudet tränger igenom magen, men det spelar inte så stor roll för det är ett väldigt fint halsband som passar till precis allt.




Inga kommentarer: