söndag 19 juni 2011

Shopoholic

Hemma igen från London. Eller ja vi har varit hemma några dagar nu. Resan har varit toppen. vi har shoppat, shoppat och shoppat lite till. Fikat en massa, promenerat, ätit gott och njutit av varandras sällskap. Jag måste dock erkänna att detta blir nog min sista "längre" resa på ett tag. Magen börjar bli stor och jag orkar inte riktigt på samma sätt som tidigare. Jag ångrar inte att jag åkte, men jag kände att jag inte riktigt mäktade med de långa dagarna och då har vi ändå tagit det ganska lugnt.
Lilleman (eller vad det nu är för något som ligger i magen) mår bra. Han sparkar, grejar, vrider och vänder på sig. Otroligt aktiv. Man märker att han/hon blir starkare för var dag som går för nu har sparkarna börjat kännas riktigt ordentligt. Magnus fick en rejäl spark i örat igår kväll när han låg med huvudet mot magen och lyssnade. Det är en väldigt livlig liten bebis.

I morgon bär det av mot Trollhättan där jag ska träffa Louise och Angelica för en fika som vi borde ha gjort för läääääääänge sedan. Tyvärr träffas man inte så ofta som man skulle önska och jag saknar dem väldigt mycket, så det ska bli riktigt skönt i morgon att sitta på något fik och bara prata en massa strunt med nära och kära vänner.

Inga kommentarer: