måndag 5 mars 2012

Älskar att få paket

Härom dagen kom en avi att jag hade paket att hämta ut på Tullens närbutik. En tröja som jag beställt. Blev väldigt förvånad för det stod att frakten till Sverige skulle ta ca 5-7 arbetsdagar. Den tog 3 tror jag. Beställde en tröja från New Look som jag blev väldigt förtjust i. Nån asymetrisk omlotthistoria. Tänkte att jag skulle ha den till lördag då det vankas kalas. Hoppas verkligen att tid finnes när man åker till London för att besöka en utav de fysiska New Look butikerna som finns. Fanns väldigt mycket trevligt. Om jag har förstått det hela rätt så är New Look ett utav Englands största postorderföretag. Jag hade inga problem med att hitta en hel del på hemsidan som jag gärna hade handlat.
Sen går jag och väntar på en bok också. Jag lägger alltid till böcker som jag vill läsa under mina favoriter på min webbläsare, för annars glömmer jag bara av dem. Så gick jag av en slump in på Bokus och tittade på en utav böckerna som jag suktade efter och upptäckte då att den var på rea. Den var sänkt med över hälften i priset och då var det faktiskt ganska svårmotiverat att inte slå till och köpa den. Sen när jag ska få tid att läsa den är en annan femma....

Inga kommentarer: