tisdag 6 mars 2012

Föräldragrupp

Idag har vi varit på det första föräldragruppsmötet. Oj oj oj va bebisar! Något som förvånade mig var att det fanns 3 tvillingpar! Jag måste säga att det överlag var ganska skönt att komma dit. Många gånger känner man sig lite småstressad och nervös när man är ute med barn. Man är rädd att de ska bli ledsna och börja gråta, bajsa på sig och kräkas ner sina kläder, men här var vi allihopa i samma båt. Det knorrades, rapades, släpptes väder, kräktes och gräts en himla massa runt bordet vi satt, men det var ok. Siri var nog den enda utav bebisarna som var ganska lugn. Hon var nog den enda som inte grät. Hon satt där så nöjt i mitt knä och grejade med sin napp. Hon höll på att få tag på mitt saftglas och välta ut det över mig, men jag lyckades rädda det med mina kattlika reflexer. (Hahahahahaha)
Fick kontakt med en jättetrevlig tjej som jag satt och pratade en hel del med och jag kan säga att jag redan nu ser jättemycket fram emot nästa vecka då vi ska träffas allihopa igen. Jag tog i ett svagt ögonblick även på mig att fixa fika till nästa vecka. Får väl se vad jag kan hitta på för nåt.

Inga kommentarer: