fredag 29 februari 2008

Märkning

Har väldig beslutsångest just nu.
Väldig väldig!
En del utav mig vill åka till Trollhättan i morgon. En annan del inte.
Det ska vara nån tatueringsmässa på folkets hus och... jag har väl någon konstig böjelse för tatueringar. Och... om man åker dit så kanske man kan skaffa en till?
Jag vet inte alls hur jag ska göra... Vilka I-lands problem man har.
Var på mitt första besök hos sjukgymnasten idag. Det var... intressant. Vid ett tillfälle trodde jag att han skulle bryta nacken av mig. Vid ett annat så trodde jag att jag skulle bli förlamad när han helt oväntat gjorde ett utfall mot min rygg. Det krasade inte. Det knakade inte. Det small i ryggen! Efter det låg jag som en katt som sköt rygg på britsen, fullt beredd på att han skulle göra något liknande igen.
Därefter skickade han mig på massage... Det var också rätt intressant. Jag fick ligga på en vattensängsliknande historia som sköt jetstrålar mot ryggen. Mycket intressant.

Inga kommentarer: