tisdag 26 februari 2008

Ångor

Just nu känner jag mig totalt lamslagen av en hiskelig huvudvärk! (nej jag vet att det kanske inte är så begåvat att sitta framför en dator då)
Jag har hållt på och målat här hemma. Den färgen går inte av för hackor! Sen att torktiden har varit hyfsat lång på varje lager har ju inte hjälpt till utan det har snarare varit 3 dagar med huvudvärk. Men det är värt det för än så länge ser det jättebra ut. Har dock inte dragit maskeringstejpen än, men jag är väldigt optimistisk. Det kanske har med ångorna att göra för jag är väl ingen optimist av naturen... Mer en realist. En väldigt krass sådan.
Om en liten stund ska jag ut och fightas på bokrean. Det är den enda rean jag går på. Jag är nog ganska så bekväm av mig för jag betalar hellre fullpris än att behöva knö med en himla massa andra människor och stå i kilometerlånga köer... Med bokrean som enda undantag. Där går jag och botaniserar och knör med ganska stor entusiasm, ty böcker är något jag kräver men ändå inte är så förtjust över att behöva betala några större summor för.
Ironiskt nog när jag nu ändå låter så snål, så är jag INTE överdrivet förtjust i låneböcker av diverse anledningar... Skumt va?

Inga kommentarer: