tisdag 5 februari 2008

Promenera på mina nerver...

Har efter lite om och men lyckats få ledigt nästa vecka trots att vi har mängder att göra på jobbet. Jag kände att det har nog blivit lite mycket det senaste och att lite vila inte vore helt fel. Och så fyller jag ju år på söndag... och på alla hjärtans dag ska vi åka och titta på Kent... igen! Och äta gott på nån mysig restaurang.
I morgon ska jag påbörja upplärning av vår nya vikarie så att han kan ta över mina arbetsuppgifter när det är dags för min lilla semester. Om det är något jag fullkomligt avskyr så är det upplärning. Under denna krävande process så avgör jag ganska så fort vad jag tycker och tänker om personen i fråga. Allt detta frestar på tok för mycket på mitt tålamod, men det gäller väl att bita ihop och se glad ut... det lönar ju sig i längden. Tre dagars upplärning måste jag väl klara av...
Idag har vi firat lite med semla! Det är ju fettisdagen och idag har vi varit förlovade i 3 år... gifta i 1½ år. Tiden går så fort... och jag njuter av varenda sekund tillsammans med min make.

Inga kommentarer: