fredag 1 februari 2008

Trött

Nu är jag så gott som mänsklig igen efter tandepisoden. Har lite svårt att tugga vissa saker och det är jobbigt när det fastnar mat i den jättelika krater som tanden efterlämnat sig, men vad gör man? Jag kan ju inte direkt gräva ur den... eller?
Just nu grämer jag mig över att helgen försvinner för mig. Jag har åkt på att jobba både lördag och söndag så det blir en väldigt lång vecka. Jag lovar att det finns saker jag hellre skulle gjort.
Jag har hamnat i en måttligt passiv period... Det följde med tandvärken och allt det där och jag har inte riktigt lyckats hitta tillbaka efter händelsen. Just nu har jag varken ork eller lust till att hitta på något speciellt. Skulle jag få ligga på soffan en hel dag så skulle jag inte gråta för det. Men det händer ju inte... inte nu när jag ska jobba hela helgen.

Inga kommentarer: