tisdag 12 augusti 2008

Gå naken?

Som tidigare nämnt så ska vi bege oss till Egypten i november. Härligt härligt, men vad sjutton ska man ha på sig?
Jag får samma panik varje sommar. Garderoben gapar tom och varje sommar funderar jag på om jag tidigare år har gått naken.
Jag har uppfattningen om att jag varje sommar köper nya linnen och grejer, men nej. Det gör jag tydligen inte.

Gårdagen var det fart och fläkt i då vi begav oss av till Liseberg med syster + familj.
Det verkar som om lillsnuttan i familjen har en viss förkärlek för att åka Jukebox... med mig. Jag tror vi totalt åkte den 5 eller 6 gånger... De 3 sista gångerna på rad. Jag förstår INTE hur jag klarade av det. Den svänger och snurrar ganska rejält, men jag lyckades behålla middagen i magen. Mycket imponerande.
Jag lyckades även behålla henne. Man måste nämligen sitta och hålla fast henne så att hon inte glider ur. Mina armmuskler fick jobba vill jag lova.
När det var nästan stängningsdags smet jag och M upp i utsiktstornet och satt hand i hand och blickade ut över ett Göteborg som badade i nattljus. Himla mysig avslutning på en väldigt rolig dag.

Inga kommentarer: