måndag 18 augusti 2008

Vad hände?!?

Jag förstår inte riktigt vad som har hänt. Innan semestern - när vi såg fram emot den med tindrande ögon som barn på julafton, så hade vi absolut ingenting att göra. Det enda vi visste konkret var att vi skulle till Liseberg. Nu... nu förstår jag inte vad som hänt. Det är precis som om varenda dag som tidigare varit ledig och full med göra-vad-vi-vill-tid helt plötsligt försvunnit i tomma intet och ersatts av en himla massa måsten.
Jo visst förvisso VILL jag göra en del utav måstena som att tex åka till Danmark, vilket vi gör på torsdag. Ska med min syster till Göteborg. Det ser jag verkligen fram emot. Jag ska till sjukgymnasten på onsdag... det vill jag väl till viss del också... antar jag...
Hur som helst så är schemat fullspäckat och jag får lite panik för det känns som om dagarna bara försvinner ifrån mig och snart är mina 3 veckor bara ett minne.
3 veckor är ingen lång tid...

Inga kommentarer: