fredag 4 december 2009

Kan inte dricka kaffe

Ja då förstår ni kanske hur dålig jag känner mig när jag inte ens kan dricka kaffe!
Har så otroligt ont i halsen så det är inte klokt. Detta har kommit vid sämsta möjliga tillfälle. Har 2 tentor som jag måste plugga till och jag känner mig rätt död. Går omkring hela dagarna med bomull i huvudet.
Till råga på allt är det planerat att vi ska ut och äta med jobbet ikväll. Oj så spännande det kommer att bli. Vet inte hur jag ska göra än om jag ska ringa och avboka eller om jag ska med och försöka genomlida kvällen ändå. Förvisso ska vi ut och äta thaimat och det är trevligt. Då kanske jag till och med känner vad maten smakar i och med att den brukar vara lite kryddstarkare. Har inte känt smaken på nåt jag stoppat i munnen på flera dagar.
Och det hade ju varit roligt att träffa arbetskamraterna

Inga kommentarer: