fredag 27 augusti 2010

Jobbig natt

Jo natten har varit påfrestande både för mig och Magnus. Ingen utav oss har fått sova något vidare värst bra.
Man kan väl säga att det började med att Magnus smittade ner mig med sin förkyldning och av någon underlig anledning så blir jag alltid dundersjuk om jag blir smittad av honom.
Så inatt har jag kastat mig av och an i sängen. Vaknat stup i kvarten av att jag haft jätteont i halsen och inte kunnat andas med varken munnen eller näsan. Och de stunder jag har sovit så har Magnus fått vara vaken, ty jag har snarkat som en traktor. Stackarn kunde inte sova i allt oväsen jag orsakade.
Måste erkänna att jag är något grymt trött och har ont i hela kroppen. Det finns en risk att jag inom en snar framtid kommer att lägga mig på soffan, sätta på tv'n och sen somna.

Inga kommentarer: